Hej alla Börsdamer!
Efter en vår med många trevliga och inspirerande lunchträffar har det blivit dags att runda av inför sommaruppehållet.
Denna gången vill vi bjuda in till en utökad mingellunch.
Ta tillfället i akt att bjuda med gäster, knyta nya kontakter, utbyta idéer och önska varandra en Glad Sommar.
Vi ses som vanligt på HighCourt!
Sista dag för anmälan är söndagen den 31 maj.
Hjärtligt välkomna!
Bokningar
Bokningen är stängd för detta evenemang.